INTRODUCING BROKER ATAU IB YANG BIASA AKU GUNA UNTUK LOCAL DEPOSIT INSTAFOREX

Setelah daftar akaun trading, kita nak deposit duit la pulak. Rules yang pertama - kat mana kita deposit, kat situ kita withdraw. Kalau deposit guna IB, withdraw pun mesti guna IB yang sama. Kalau deposit guna Libertyreserve, withdraw pun mesti guna kaedah yang sama. Jangan ngelat eh. Banyak IB berdepan dengan masalah 'pengelat'2 nih...dan akhirnya IB ni dicop sebagai scam kerana tak nak withdraw kan duit2 mereka. Bila dikaji, sebenarnya salah sendiri...don't be bebal..kekekeke

Pada pendapat aku, lebih mudah kita gunakan khidmat local deposit atau dengan kata lain kita gunakan khidmat IB untuk urusan deposit atau withdrawal. Ada lebih kurang 10 IB rasanya kat Malaysia nih yang boleh dihubungi oleh kita untuk selesaikan masalah deposit atau withdraw ke akaun trading. Setiap IB ada rate tertentu. Hubungi mereka dan tanya mereka dahulu tentang apa yang kita tak faham atau mushkil. Biar semua terang dan jelas.



Di Malaysia ada 119 Introducing Office. Ada orang salah anggap. Dia ingat senarai nih sumernya IB. Nope...hampir 90% adalah Sub IB. Aku ada dalam senarai tuh dan aku pun hanya Sub IB.

Aku hanya SUB IB for NS


Di bawah ni aku senaraikan IB2 yang biasa aku berurusan dan IT IS RECOMMENDED BY ME (not Carigolok.com tu ye...wadefak!). Hubungi mereka2 nih sekiranya anda ingin berurusan dengan mereka. Help yourself bebeh!



Yang mana nak jimat duit takmo topup handpon, boleh je guna Hotline seperti di bawah. Just give them a call!


Next step - kita claim bonus lak baiiii!

Comments

  1. One is that the councils take 우리카지노 no position, for or in opposition to, gambling itself. "I by no means tell someone they have a gambling drawback," she says. Sign-up to comply with topics, sectors, individuals additionally have|and now have|and nonetheless have} the option to obtain a weekly replace of lastest information throughout your areas of curiosity. Copyright © 2022 Elsevier Inc. besides certain content material offered by third parties.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts