Thursday, May 19, 2011

SIMULATOR LATIHAN MENGGUNAKAN KAMERA SLR


Maklumat tentang web ni aku perolehi daripada sorang member di satu forum fotografi. Rupanya kat web nih ada simulator latihan menggunakan kamera SLR. Memang best beb. Boleh buat macam2 eksperimen. Tapi boleh kontrol yang asas2 je la. Ini amat berguna untuk mereka yang baru2 berjinak dalam bidang fotografi. Dan tak lupa juga untuk mereka yang baru nak 'berhijrah' daripada menggunakan AUTO mode ke MANUAL mode. 

Manual mode la beb. Sekarang nih dah semakin senang guna manual mode sebab dah ada meter reader kat DSLR.  Apa barang pakai AUTO mode...kekekekekekeke
Best Blogger Tips Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

0 comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment