Thursday, April 28, 2011

TV3 DAN AKHBAR PERDANA PAPAR AKSI LUCAH



Arghhhh...semalam aku duduk ngan anak2 depan tv tunggu berita TV3. Tup tup...berita utama keluar video lucah.Apa punya sengal la TV3 nih. Nasib baik anak2 aku tak tanya...apa tu bah? Apa dia buat tu bah? Eeiiii...tak malu pakai seluar depan orang!!!!

WTF!!! Memang hangin aku satu badan. Macam harammmmm! Mana ler letak kepala hotak diorang ni pun aku tak tau. Kalau iye pun nak gunakan media sebagai jarum politik, toksah ler buat macam tuh. 

Pagi2 tadi pergi kedai makan. Capai surat khabar...adoyaiiiiii! Terpampang jugak gambar aksi lucah kat muka depan. Woiiii! Apa punya masyarakat laaa korang nih. Boleh hidup aman ke dengan mengaibkan orang lain....Gasak korang ler...aku nak tengok takat mana korang nak berperang gunakan media yang ada. Nanti pilihanraya kita buatler pilihan ikut suka kita....aku punya undi, aku punya suka!!!! choiii!
Best Blogger Tips Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

0 comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment